nedeľa 21. septembra 2014

Yellow



Kedy sa to teplo dňa vytratí ako pozostatky cudzieho dotyku na držadle MHD..? V noci ešte stále otvorené okno - čakám, až cez neho vkĺzne chlad alebo únava ale je mi žlto (žltá vraj inšpiruje, nepristane mi a jej nadmiera spôsobuje migrénu - skoro ako keď veľa pracovne fotím a potom mi bliká hlava ako pokazené pouličné svietidlo a ja sa chcem celá pomaly prepadávať do bazéna, no už ho dávno vypustili. Dnes sme sa boli dívať cez plot na zavreté kúpalisko Delfín, ktoré je mi oveľa sympatickejšie než otvorené kúpalisko). Pomôžu na to fialové vlasy? 

Jediný strom, ten takmer-na-dosah-balkónový rozhadzuje žltú, ale inak je všade veľa zelenej, ľudí a psov -- 
Burčiak je tiež žltý, tlmene svieti v pohári. Zaťahujem roletu, zaťahujem sa

1 komentár:

  1. nádherná barva vlasů a ta druhá fotka skvěle ladí s fotkou první :)

    OdpovedaťOdstrániť